Despre mine

Fotografia mea
Constanta, Romania
Despre mine pot sa va spun ca cel mai mult imi place sa cant, sa ascult muzica, sa ma joc la calculator, imi plac masinile, ciocolata... In timpul liber imi place sa fac prajituri, clatite sau pizza, si sa fac tot felul de experiente in bucatarie cu diverse feluri de mancare. Uneori imi iese, alteori...nu, dar e amuzant. Imi place sa particip la concursurile de muzica si m-am bucurat din plin de aceste mici excursii. In ultimele luni am facut o pauza datorita faptului ca am schimbat vocea de copil cu o voce de adult intr-un mod foarte rapid, diferenta dintre ce a fost si ce este fiind foarte mare. Incerc sa revin pe scena incet, incet, si sper sa treaca cu bine perioada aceasta de transformare.

vineri, 13 august 2010

Who`s loving you , "Liga Campionilor" , 2010, Rasnov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu